«Հաղորդակցման իմ ձևը»

Հաղորդակցման ձևերը շատ տարբեր են, և մենք շատ հաճախ ենք դրանք օգտագործում։ Հաղորդակցման հիմնական տեսակներից է ՝ լսողական հաղորդակցումը, քանի որ մենք ականջի միջոցով ենք ընկալում այն ինչ ասվում է մեզ։

<<Հաղորդակցում>> տերմինը ծագել է լատիներեն ,,communico,, բառից, որը նշանակում է դարձնում եմ ընդհանուր, կապում եմ, շփվում եմ։

Հաղորդակցման հիմնական նպատակը տեղեկատվության փոխանցումն է, որը կարող է կատարվել զանազան ձևերով։

Հաղորդակցությունը տեղեկությունների փոխանցման գործընթացն է, որը կատարվում է իմաստավոր շարժումներով /ժեստեր/, դեմքի արտահայտություններով, խոսքով, մամուլի կամ էլեկտրոնային փոստի հաղորդագրություններով, հեռախոսով, ռադիոյով, հեռուստատեսությամբ և այլ եղանակներով:

Հաղորդակցվել նշանալում է ՝ կարողանալ ճանաչել մարդկանց, գնահատել նրանց գործնական հնարավորությունները և, դրա հիման վրա օգտագործելով հաղորդակցման հոգեբանական ունակությունները, նրանց հետ փոխհարաբերություններ կառուցել:

Հաղորդակցման ժամանակ սեփական անձի և զրուցակցի նկատմամբ գոյություն ունեն չորս դիրքորոշումներ ՝

« Ես լավն եմ, դու լավն ես » , « Ես լավն եմ, դու վատն ես », « Ես վատն եմ, դու լավն ես », «Ես վատն եմ, դու վատն ես »։

Մարդիկ հաղորդակցվում են տարբեր ձևերով կամ լեզուններով ՝

Ժեստերի լեզու, կինեսիկ , պրոսոդիկա,տակեստիկա,պրոքսեմիկա։

Հաղորդակցության տեսակները ՝

Առաջին դասակարգումներից մեկը, որը կարող է կատարվել հաղորդակցության տեսակների մեջ, բառերի կամ հաղորդագրության փոխանցման այլընտրանքային միջոցների օգտագործումն է: Դրանից ելնելով ՝ մենք կարող ենք առանձնացնել հաղորդակցության երեք տեսակ ՝ բանավոր բանավոր, բանավոր գրավոր և ոչ բանավոր:

Բանավոր խոսքային հաղորդակցությունը բնութագրվում է հաղորդագրության փոխանցման համար բարձրաձայն բառերի, հնչյունների և արտահայտությունների օգտագործմամբ: Դա հաղորդակցության հիմնական ձևերից մեկն է. Բայց հակառակ մեզանից շատերի կարծիքի, փորձագետները կարծում են, որ մեր հաղորդակցության միայն 15% -ն է պատկանում այս կատեգորիային:

Գրավոր բանավոր հաղորդակցում ՝ աշխարհում հաղորդակցության մեծ մասը, որը մենք օգտագործում ենք մեր օրերում, պատկանում է այս տիպին։ Երբ մենք գրավոր շփվում ենք գրավոր, տեղեկատվության մեծ մասը, որը մենք բանավոր փոխանցում ենք, կորչում է: Սա այն պատճառով է, որ մենք կարող ենք դիտարկել միայն բառերով արտահայտված կոնկրետ հաղորդագրությունը ՝ մի կողմ թողնելով այլ տարրեր, որոնք կարող են հավասարապես կամ ավելի կարևոր լինել գաղափարների փոխանակման ժամանակ:

Ոչ վերբալ հաղորդակցություն ՝

Երբ մենք զրույց ենք ունենում, կան շատ այլ մակարդակներ, որոնք կարող են փոխանցել գաղափարներ, մտքեր և զգացմունքներ, որոնք ոչ մի կապ չունեն բանավոր կամ գրավոր լեզվի հետ: Այսպիսով, օրինակ, ոչ վերբալ հաղորդակցության մաս կազմող որոշ տարրեր են ձայնի տոնը, կեցվածքը, աչքի շփումը կամ մեր զրուցակցին մոտ լինելը (տարր, որը հայտնի է որպես «պրոքսեմիկա»): Հաշվարկված է, որ տեղեկատվության փոխանակման մոտավորապես 85% -ը տեղի է ունենում այս մակարդակում:

Անհատական ​​շփում ՝ Հաղորդակցության այս տեսակը տեղի է ունենում միայն ուղարկողի և ստացողի միջև: Դրանում երկու մարդ տեղեկատվություն է փոխանակում անմիջապես նրանց միջև ՝ առանց որևէ ձևով ազդելու երրորդ կողմերի կամ հնարավոր լսարանի վրա: Դրա որոշ առանձնահատկություններից է, որ այն ուղղակի է և, ընդհանուր առմամբ, ավելի արդյունավետ, բայց նաև սովորաբար ավելի դանդաղ է:

Կոլեկտիվ հաղորդակցություն ՝ Կոլեկտիվ հաղորդակցության տարբերակիչ առանձնահատկությունը, համեմատած անհատական ​​հաղորդակցության հետ, հիմնականում թողարկողի նպատակն է: Այս տեսակի տեղեկատվության փոխանակման ժամանակ, ով ստեղծում է հաղորդագրություն, մտադիր է ազդել ոչ միայն մեկ զրուցակցի, այլ միաժամանակ մի քանի մարդու վրա:

Հեռախոսային կապ ՝ Ստեղծված առաջին միջոցներից մեկը, որը թույլ էր տալիս հեռավոր կապ հաստատել, հեռախոսն էր: Չնայած այսօր այն այնքան տարածված չէ, որքան նախկինում էր, այնուամենայնիվ, այն տեղեկատվության փոխանակման ամենատարածված մեթոդներից է, ովքեր ֆիզիկապես ներկա չեն:

Հեռախոսային կապի առանձնահատկությունների շարքում մենք գտնում ենք, որ այն թույլ է տալիս մեզ գրավել ոչ վերբալ տեղեկատվության մի մասը (օրինակ ՝ ձայնի տոնը կամ շեղումները), բայց դուրս է թողնում հավասարապես կարևոր այլ տարրեր, ինչպիսիք են կեցվածքը կամ դեմքի արտահայտությունը:

Հեռավոր գրավոր հաղորդակցություն ՝ գրավոր լեզվով օգտագործվող տեղեկատվության փոխանակման մեծ մասը տեղի է ունենում հեռավորության վրա: Այս կատեգորիայի շրջանակներում մենք կարող էինք գտնել, օրինակ, տեքստային հաղորդագրությունների փոխանակում, բայց նաև գրել բլոգում կամ տպագիր միջավայրում, ինչպիսին է թերթը կամ հանրագիտարանը։ Դա հաղորդակցման ոճ է, որն ունի ինչպես առավելություններ (ինչպիսիք են անմիջականությունն ու տեղեկատվությունը աշխարհի ցանկացած մաս փոխանցելու հնարավորությունը), այնպես էլ թերությունները (ներառում է միայն հաղորդագրության բանավոր մասը):

Հաղորդակցման տեսակներից է նաև ՝ տեսակապ, տեսողական շփում, լսողական հաղորդակցություն, շոշափելի հաղորդակցություն, հոտառական և համի, հիբրիտային և տեղեկատվական, կրթական, համոզիչ, միակողմանի, երկկողմանի, պաշտոնական և այլն։

Ես ամեն օր հաղորդակցվում եմ երկու հիմնական լեզուններով ՝ վերբալ և վիրտուալ։ Հիմնականում օգտագործում եմ խոսքային հաղորդակցումը և հեռակա գրավոր հաղորդակցումը։ Լինելով մասնագիտությամբ լուսանկարիչ, իմ հիմնական հաղորդակցման լեզու վերբալն են, քանի որ իմ աշխատանքի ժամանակ ես շփվում եմ մարդկանց հետ և լուսանկարում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*
*