1. Լսեք, կարդացեք:
    Սա մեր հանրակացարանն է: Հոսթելը հիանալի է: Կան
    արտասահմանցի եւ ուկրաինացի ուսանողներ:
    Սա իմ սենյակն է: Իմ սենյակը
    փոքր է, բայց լուսավոր: Ես և իմ ընկեր
    Ալին այստեղ ենք : Ահա պատուհանը: Ահա ծաղկաման և ծաղիկներ: Նրանք
    շատ գեղեցիկ են: Ահա մեր
    գրասեղանը: Ահա մեր դասագրքերը, բառարանները,
    տետրերը, գրիչները և մատիտները: Ահա մի
    լուսանկար: Ահա ես եմ, և այնտեղ է իմ ընտանիքը ՝ հայրիկս,
    մայրիկս, եղբայրներս և քույրերս: Իմ
    ընտանիքը շատ մեծ է:
    Սա մեր հանրակացարանն է։ Հանրակացարանը մեծ է։ Այստեղ այլ երկրներից և ՈՒսումից ուսանողներ կան: Ահա իմ սենյակը։ Իմ սենյակը այդքան էլ մեծ չէ, բայց լուսավոր է: Ահա իմ ընկեր Ալի։ Սա պատուհան է։ Այստեղ ծաղկաման է ու ծաղիկներ։ Նրանք շատ գեղեցիկ են։ Սա մեր գրասեղանն է։ Այստեղ են մեր գրքերը, բառարանները, տետրերը, գրողները և մատիտները: Ահա նկարը։ Սա իմ ընտանւքն է։ Իմ հայրիկը, իմ մայրիկը, իմ եղբայրը և քույրիկը։ Իմ ընտանիքը շատ մեծ է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*
*